ריצוף אבן משתלבת

המודעות הסביבתית גוברת כיום, וזה דבר מעולה וסימן טוב לבאות, כאשר גם הדרכים הציבוריות והפרטיות מקבלות נופח של טבע וחיבור אל הטבע בעזרת ריצוף אבן משתלבת. אין יותר טבעי מזה. אך לפני שבוחרים אבנים בשביל ריצוף אבן משתלבת צריך לדעת לבחור אבנים מאיכות טובה. זה אומר לבחור אבנים שידעו להחזיק מעמד מול פגעי מזג האוויר וכן בעלות רמת שחיקה גבוהה. יחד עם זאת בחירת אבנים לריצוף אבן משתלבת צרכים להילקח בחשבון יחד עם  הפרמטרים של מחיר, נראות האבן ותחזוקה. ייעוץ עם אנשי מקצוע המתמחים בריצוף אבן משתלבת תועיל לכם במאד. חברת ג.מ. גרנוליט הינה חברה מומחית לעיצוב דרכים, גינות המתמחה בכל עבודות אומנות עם אבן הגרנוליט המאפשרת עבודת חיפויים בעוביים שונים כמו גם יצירת תערובות וצורות. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

עיצוב אומנותי עם ריצוף אבן משתלבת

עיצוב חזית הבית או הגינה בעזרת ריצוף אבן משתלבת היא לא פחות מעבודת פסיפס של אומנות המשלבת בתוכה אסטטיות ומקוריות יחד עם חיבור אל הטבע. כל זאת תוך כדי בחירת סוג האבנים ומיקום האבנים, כל אלו יובילו אל המראה האולטימטיבי עליו אתם חולמים. הינה עוד כמה דברים שכדאי לדעת על ריצוף אבן משתלבת:

  • אם פעם היו משקיעים בעיקר נראות פנים הבית ובעיצוב והמראה הייחודי לו, כיום כבר יודעים כי עיצוב חזית הבית היא לא פחות חשובה ואף יותר מאשר עיצוב פנים הבית, משום שהוא משווה כמעין כרטיס ביקור למבנה עצמו. מעבר לזה שעיצוב הגינה יכולה להקנות לכם מקום בו תוכלו סוף סוף להירגע ולהרגיש את המנוחה המיוחלת, וכמובן להזמין חברים שיוכלו ליהנות יחד איתם.
  • אז איך מתחילים להגשים את החלום? קודם כל חשובה בחירת חומרי הגלם איתם אתם עדיתים להשתמש לעיצוב חזית הבית והגינה. בחירת סוג האבנים. חשוב לדעת כי אלו אבנים שנועדו לריצוף חוץ ועל כן הן מגיעות כאבנים מחוספסות. אך יש אפשרות לגמורים אחרים של סיתות האבנים וליטוש האבן שישווה לאבן מראה חלק ויוקרתי יותר.
  • השימוש עם אבן הגרנוליט מלבד שהוא מאפשר חיפוי משטחים בעוביים משתנים יתרונות נוספים המצויים באבן הגרנוליט היא חוזק האבן והעמידות שלה הנשמרת לאורך זמן רב. מבחר דגמים וגמורים של אבן הגרנוליט המונע החלקה ועמיד בפני פגעים כמו כימיקלים וחומצות, היא פתרון אסטטי ופרקטי כאחד.

סיכום דבר

ריצוף אבן משתלבת לא רק שהיא בגדר עבודת אומנות איתה ניתן ליצור תערובות וצורות בעזרת בחירת חומרים איכותיים של אבנים, גוונים וצבעים, נחשבת ריצוף אבן משתלבת גם כפתרון פרקטי ואסטטי המעניק פתרון מושלם לחיסכון ניכר בהוצאות השוטפות. בכדי לבחור את סוגי האבנים הטובות והאיכותיות איתם תוכלו לרצף את חוץ הבית, החזית והגינה הדרך הנכונה היא להיוועץ עם אנשי מקצוע שיודעים להקשיב לדרישות הלקוחות ולייעץ את הטוב ביותר מתוך ניסיון רב ומיומנות . מוכנים להתחיל לעצב את שטח הבית עם המומחים? כנסו לאתר ג.מ. גרנוליט השאירו פרטים לחזרה ומיד תתחילו להגשים את החלום.

 

ריצוף אבנים משתלבות

ריצוף אבנים משתלבות הוא פתרון מעולה עבור ריצוף של שבילי גישה, חניות, חצרות ועוד. מדובר בדרך כלל על שימוש עם שני סוגי אבנים במטרה לייצר ריצוף מעניין ומעוצב אשר יוכל להחזיק מעמד היטב לאורך זמן. כיום ישנם סוגים רבים של אבנים משתלבות, בצבעים, גוונים, וסוגים שונים, מה שמאפשר ליצור מגוון דוגמאות מעניינות ומעוצבות עבור ריצוף חוץ. חברת ג. מ. גרנוליט עוסקת שנים רבות בתחום הבנייה והשיפוצים, ובין היתר מבצעת ריצוף אבנים משתלבות עבור לקוחות שרוצים את העבודה המקצועית והמדויקת ביותר.

ריצוף אבנים משתלבות – כיצד עושים את זה?

במהלך יישום של ריצוף אבנים משתלבות משתמשים עם אבן בטון טרומית. לאחר שהלקוח בוחר את הדוגמא שאותה הוא רוצה, מניחים את האבנים על מצע חול ללא שימוש עם מלט, כאשר הן משתלבות זו בזו ויחד הן יוצרות מרקם של ריצוף משולב. החול במישק בין האבנים גורם לחיכוך אשר מבטיח קשר גמיש ויציב בין אבני הריצוף ועמידות טובה גם בעומס גדול. כאשר מדובר על אבנים המיועדות למדרכה משתמשים בד"כ עם אבנים בעובי של 6 מ"מ. גם במקרה של שקיעת האבנים – מצב המחייב תיקון מיידי בגלל החשש ממעידה, אין צורך להחליף את האבנים אלא ניתן לבצע תיקון על ידי הוצאה והכנסה מחדש בצורה נכונה, ללא הפרשי גובה וללא רווחים.

 

מי מבצע ריצוף אבנים משתלבות?

ריצוף אבנים משתלבות היא עבודה אשר דורשת ידע מקצועי וניסיון רב בכדי לעשות אותה כמו שצריך. ועל כן, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית ואמינה אשר מעסיקה אצלה אך ורק אנשי מקצוע שעברו הכשרה מתאימה עבור ביצוע של עבודות מן הסוג הזה, ויוכלו ליישם את הריצוף בצורה הטובה ביותר שתחזיק מעמד לאורך זמן. חברת ג. מ. גרנוליט היא אחת החברות המובילות בתחום הבנייה עם בטון, והיא מבצעת ריצוף אבנים משתלבות על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום. אם חשובה לכם התוצאה הסופית, ואתם רוצים להגיע אל התוצאה הטובה ביותר – בחירה בג. מ. גרנוליט היא ללא ספק ההחלטה הטובה ביותר שאתם יכולים לקבל.

 

 

ריצוף אבן משתלבת
השאירו פרטים:

עוד בנושא

עבודות צבע

מי מאיתנו לא מכיר את הרגע שבו אנחנו מסתכלים על הקירות בבית או במשרד ומבינים שזהו – הגיע הזמן לצביעה מחדש של הקירות. הלכלוך והסימנים

קרא עוד »
עבודות טיח

עבודות טיח הן עבודות בנייה אשר מתבצעות עוד משחר ההיסטוריה. גם בעולם המודרני של היום שבו משתמשים עם טכניקות מתקדמות וטכנולוגיות שונות ומשונות, עדיין עבודות

קרא עוד »
עבודות בניין

עבודות בניין זהו שם כולל למגוון רחב של עבודות בתחום הבנייה והשיפוצים. למעשה, עבודות הבנייה של בניין מתחילות עוד לפני בניית היסודות, כאשר המגרש עדיין

קרא עוד »
עבודות אספלט

כולנו יודעים שאת הכבישים שעליהם אנחנו נוסעים מצפים באספלט, אך לא יודעים שאספלט הוא בעצם תוצר של נפט. למעשה, את האספלט יוצרים באמצעות תהליך של

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן